Axcess Nordic

Axcess Nordic tilbyder kundetilfredshedsmålinger med mulighed for at målrette dem til bagere- og konditormestre.

Med målingen får BKD’s medlemmer indblik i deres kunders tilfredshed – både med servicen i butikken samt kvaliteten af det brød og de kager, som kunderne køber.

Målingen tilbydes til samtlige medlemmer af BKD.

Derfor!

Indblik i kunders tilfredshed

Promovering af gode resultater i butik og på sociale medier

Forslag til forbedring af kundehåndtering og bagværk

  1. Du får tilsendt en QR-kode til et online spørgeskema samt en kort tekst, der kan motivere dine kunder til at deltage i målingen.
  2. QR-kode og tilhørende tekst opsættes på små kort, der vedlægges i bagerposen.
  3. Kunder scanner QR-kode og besvarer spørgsmål om butikkens service samt kvaliteten af brød og kager.
  4. Kunders feedback bliver sendt til dig på mail suppleret med et smileymærke, der baserer sig på dine kunders feedback den seneste periode.
  5. Kunders feedback kan bruges til at tilpasse jeres service og kvalitet, mens smileymærket kan udskrives og opsættes i din butik og/eller benyttes på sociale medier mv.

Axcess Nordic hjælper virksomheder og organisationer i hele Norden med at udvikle og forbedre kundeoplevelsen. Vi hjælper med at forstå kunders behov og præferencer på tværs af kontaktpunkter og kanaler. Dertil leverer vi rådgivning i en kommerciel kontekst med henblik på forbedringer af kundeoplevelsen, hvor det skaber værdi for virksomheden.

Få mere at vide om dine muligheder med Axcess Nordic