Axcess Nordic
Axcess Nordic tilbyder kundetilfredshedsmålinger med mulighed for at målrette dem til bagere- og konditormestre.
Med målingen får BKD’s medlemmer indblik i deres kunders tilfredshed – både med servicen i butikken samt kvaliteten af det brød og de kager, som kunderne køber.
Målingen tilbydes til samtlige medlemmer af BKD.
Derfor!
Indblik i kunders tilfredshed
Promovering af gode resultater i butik og på sociale medier
Forslag til forbedring af kundehåndtering og bagværk
- Du får tilsendt en QR-kode til et online spørgeskema samt en kort tekst, der kan motivere dine kunder til at deltage i målingen.
- QR-kode og tilhørende tekst opsættes på små kort, der vedlægges i bagerposen.
- Kunder scanner QR-kode og besvarer spørgsmål om butikkens service samt kvaliteten af brød og kager.
- Kunders feedback bliver sendt til dig på mail suppleret med et smileymærke, der baserer sig på dine kunders feedback den seneste periode.
- Kunders feedback kan bruges til at tilpasse jeres service og kvalitet, mens smileymærket kan udskrives og opsættes i din butik og/eller benyttes på sociale medier mv.
Axcess Nordic hjælper virksomheder og organisationer i hele Norden med at udvikle og forbedre kundeoplevelsen. Vi hjælper med at forstå kunders behov og præferencer på tværs af kontaktpunkter og kanaler. Dertil leverer vi rådgivning i en kommerciel kontekst med henblik på forbedringer af kundeoplevelsen, hvor det skaber værdi for virksomheden.
Få mere at vide om dine muligheder med Axcess Nordic
- Morten Carlsson
T: 23 29 26 99 - M: mca@axcessnordic.com