For pressen

Kontakt – information – dialog

BKD er altid åben for dialog og vi hjælper dig gerne med en artikel eller radio-/tv-indslag om bager- og konditorbranchen. Kontakt os, så finder vi evt. den helt rigtige kilde eller case.

På denne side bliver du hurtigt klogere, og du kan bl.a. downloade BKD’s logo samt fotos af vores formand plus adm. direktør.

Tom Espensen

Kommunikationsansvarlig

Send e-mail

te@bkd.dk

Henrik Mühlendorph

Adm. direktør

Send e-mail

hm@bkd.dk

John Jønsson

Formand

Send e-mail

formand@bkd.dk

Følg med i vores nyheder

Vi har samlet nyhedsbreve, nyheder og pressemeddelelser her.

Bliv annoncør på hjemmesiden

BKDs hjemmeside er en dynamisk platform for bager- og konditorbranchen. Her har du mulighed for at annoncere med og for relevante produkter og ydelser.

Læs mere

Designguide sikrer genkendelighed

For at sikre et konsistent visuelt udtryk, så vi skaber genkendelighed på samtlige platforme, læner vi os op ad en klar designguide. Elementerne er elegante, synes vi selv.

Se vores designguide

Events og arrangementer

Netværk, konkurrencer, kurser, faglige arrangementer og vedtægtsbestemte møder. I BKD og hos vores samarbejdspartnere er vi ofte (forrygende) værter.

Se kalender

Find et bageri eller konditori

Fra nord til syd og øst til vest eksisterer der super bagerier og konditorier. Danmark er et rigt land, når det kommer til godt brød og gode kager. Har du en lokal favorit?

Find medlem

      Billeder til frit redaktionelt brug

      Nyheder

      • Medlems-nyhedsbrev Nr. 82 – 2025

        Medlems-nyhedsbrev Nr. 82 – 2025

        Historier i dette nyhedsbrev: Afslag på læreplads på grund af etnicitet kostede virksomheden 25.000 kr. // WEBINAR: Opsigelse begrundet i virksomhedens forhold

      • Medlems-nyhedsbrev Nr. 81 – 2025

        Medlems-nyhedsbrev Nr. 81 – 2025

        Historier i dette nyhedsbrev: Medierne elsker bagere og konditorer – og det kan man jo godt forstå // Her er kravene hvis du skal ansætte unge under 18 år i julen

      • Er bagerne blevet mediernes nye darling?

        Er bagerne blevet mediernes nye darling?

        Den danske bager- og konditorbranche har formentlig aldrig været så synlig som nu.Det er ikke kommet af sig selv, men som resultatet af en klar strategi fra BKD. Og jo jo – det er jo fint nok alt sammen.Men hvad får bagerne og konditorerne egentlig ud af det?Ikke så lidt faktisk, som denne lille “ananas…